2010. november 29., hétfő

Adventi naptáraink

Anyaságom 3 éve alatt eddig egyszer sem sikerült olyan igazi adventi kalendáriummal számolni a karácsonyig hátralévő napokat. Az első évben még Matyi zsenge korára hivatkozva mentettem fel magamat a feladat alól. Tavaly nagyon szerettem volna valami frappánsat kitalálni, de valahogy  a Milánra várakozás utolsó hetei, és a most be kell-e mennem a kórházba vagy sem dilemma, és hogy mi lesz Matyival, no meg velem, amíg én oda leszek, ez így cakkumpakk több volt az én lelkemnek annál, mintsem hogy kalendáriumgyártásba kezdjek. No de idén.... mivel most elvileg nem lehet semmi kifogásom , így idén nagyon akartam valami sajátot, valami egyedit.
Nem is kellett sokáig gondolkodnom, keresgélnem, mert nagyon hamar felfedeztem ezt, innen pedig ide jutottam, és rögtön tudtam hogy ez lesz a mi naptárunk. Itt ott a saját szájízünkre formáztam a dolgot, nem négyszögletes kalácsokat csináltam, hanem fenyőfásat, csillagosat, Milán pedig fiatalkora miatt nem mézeskalácsból, hanem babapiskótából kapta mindezt, ráadásul a kedvenc kerekpiskótáját varázsoltam rá a naptárára szépen 1-től 24-ig megszámozva.
A  mézeskalácsos Matyikájé:
A babapiskótás Milánkáé: (a fehér számok nem nagyon látszódnak a képen, de ott vannak)
Az végeredmény nekem, nekünk nagyon tetszik. Kicsit bohókás, kicsit ilyenolyan, de a miénk és szeretjük:)
A szekrény oldalán így várják, hogy a két éhes száj napról-napra megegyen belőlük egyet:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése